Revoliucija elektromobilių pramonėje? „Tesla Model S“ vienu įkrovimu nuvažiavo 1 210 km: kontroliuojamomis sąlygomis nuvažiavo dar daugiau (Video)  (135)

Mičigane įsikūręs startuolis „Our Next Energy“ tikisi padidinti elektrinių transporto priemonių populiarumą, pašalindamas nerimą dėl nuvažiuojamo atstumo, kurį paprastai patiria potencialūs elektromobilių vairuotojai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Startuolio „Our Next Energy“ („ONE“) koncepcijos įrodymui buvo naudojamas standartinis „Tesla Model S“, kuris vienu įkrovimu nuvažiavo 1 210 km, rašoma bendrovės pranešime spaudai.

Iki šiol elektromobilių gamintojai bandė sumažinti vairuotojų nerimą dėl nuvažiuojamo atstumo, kurdami platų įkrovimo stotelių tinklą ir didindami įkrovimo spartą. Tačiau čia neatsižvelgiama į laukimo laiką, ilgesnę nei reklamuojama įkrovimo trukmę ir realius įkrovimo tarifus, kurie gali skirtis nuo reklamuojamų, savo pranešime spaudai tvirtina „ONE“.

2020 m. Mujeebo Ijazo, akumuliatorių sistemų inžinieriaus, turinčio daugiau nei 30 metų patirtį, įkurtas startuolis „ONE“ nori radikaliai pakeisti elektromobilių asortimentą, naudojant ekonomiškus ir tvarius baterijų paketus. Vienas tokių baterijų paketų „Tesla Model S“ užima tiek pat vietos, kiek standartinis „Tesla“ baterijų komplektas, bet sukaupia dvigubai daugiau energijos.

„InsideEVs“ pranešė, kad „ONE“ akumuliatoriaus, pavadinto „Gemini“, energijos talpa yra 207,3 kWh, palyginti su 103,9 kWh originaliu „Tesla“ akumuliatoriumi. Energijos tankis parodė savo efektyvumą, kai praėjusių metų gruodį „ONE“ atliko modifikuoto „Model S“ bandymą kelyje. Važiuodamas vidutiniu 88 km/h greičiu, automobilis vienu įkrovimu nuvažiavo daugiau nei 1 210 km, kai tuo tarpu jį lydintys automobiliai sustojo įsipilti degalų, teigia bendrovė „YouTube“ pasidalintame vaizdo įraše.

 

Paprastas akumuliatoriaus pakeitimas gali padidinti elektromobilių nuvažiuojamą atstumą daug daugiau nei „Mercedes Benz EQXX Concept“, kuris žada 1000 km atstumą.

Pranešime spaudai Ijazas pažymėjo, kad net didžiausio nuotolio elektromobiliai neturi energijos pertekliaus, kad galėtų įveikti tokius veiksnius kaip važiavimas dideliu greičiu, nepalankus oras, kalnuotas reljefas ar net priekabų tempimas. Dėl to energijos suvartojimas gali padidėti daugiau nei 35 procentais ir sukelti nepatogumų bei nerimą vairuojant. Kontroliuojamomis sąlygomis atliekant bandymus patalpose akumuliatoriaus blokas veikė dar geriau ir automobilis įveikė 1 419 km važiuodamas tuo pačiu greičiu.

 

Anot „The Drive“, „ONE“ valdo tokius didelius diapazonus, naudodamas dvigubos energijos sistemą savo akumuliatoriuje. Mažesnė ličio-geležies-fosfato baterija naudojama kaip traukos akumuliatorius, tačiau gali dirbti tik 240 km. Didesnis, taip pat ličio jonų baterijų blokas šiam traukos akumuliatoriui leidžia padidinti diapozoną dar 970 km.

Apie tai sužinosime daugiau, kai kitais metais „ONE“ išleis savo gamybos „Gemini“ akumuliatoriaus prototipą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(58)
(7)
(51)

Komentarai (135)