Vidaus degimo varikliai pasaulyje dominuos iki 2050 m.  (6)

Nacionalinė naftos taryba (NPC, National Petroleum Council) skelbia, kad dėl reikalingų didelių investicijų ir technologijų ribotumo vidaus degimo varikliai liks dominuojančiu galios šaltiniu maždaug iki amžiaus vidurio.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kaip skelbia JAV naftos industrijos atstovai, nepaisant naujovių elektros ir vandenilio kuro ląstelių jėgainių technologijose, mažesnė vidaus degimo variklių savikaina ir tinkamumas įvairioms transporto priemonių platformoms lems tai, kad rinkoje iki 2050 m. dominuos benzininiai ir dyzeliniai varikliai, taip pat hibridinės jėgainės ir suslėgtomis gamtinėmis dujomis varomi motorai.

Nacionalinės naftos tarybos atstovų teigimu, šiuo metu tebevykstantys technologijų patobulinimai, tokie kaip mažinamas automobilių svoris, gerinama aerodinamika ir jėgainių elektrifikacija per ateinančius keturis dešimtmečius gali leisti sumažinti vidaus degimo varikliais varomų transporto priemonių degalų sąnaudas nuo 60 iki 90 proc. Tai turėtų leisti iki 2050 m. pasiekti JAV vyriausybės užsibrėžtą dvigubai mažesnį transporto sektoriaus išmetamųjų dujų rodiklį.

Pranešime taip pat skelbiama apie tai, kad kol kas pernelyg anksti įvardinti „ateities degalus“, taip pat siūlomas platus spektras technologijų, kurios turėtų būti plėtojamos ir remiamos vyriausybei liekant nuošalyje vienos ar kitos krypties pasirinkimo atžvilgiu. Anot naftos industrijos atstovų, rinkos dinamika lems tinkamos technologijos komercializavimą.

Išmetamųjų dujų emisijos sumažinimas 50 proc. iki 2050 m. anot pranešimo, gali būti sunkiai įgyvendinama užduotis, kadangi prognozuojama, jog automobiliais nuvažiuotas mylių skaičius iki 2050 m. išaugs nuo 60 iki 80 proc. Tai yra problema, kurios sprendimą JAV vyriausybei rasti gali būti itin sudėtinga.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: TV3
TV3
(0)
(0)
(0)

Komentarai (6)