Didžiulio atgarsio sulaukusi mirtina avarija su „Tesla“: aiškėja naujos detalės (Video) (7)
Ekspertai teigė, kad „Tesla“ autopilotas negalėjo sukelti mirtinos avarijos. Anot jų, dėl įvykio kalti du vyrai, tuo metu buvę elektromobilyje.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
2021 metų balandį Teksase įvyko mirtina elektromobilio „Tesla Model S“ avarija. Nacionalinė transporto saugos taryba išsiaiškino naujų incidento detalių. Tai buvo pranešta „Teslarati“ svetainėje.
Pavasarį du „Tesla Model S“ važiavę vyrai tragiškai žuvo gyvenamajame rajone atsitrenkę į medį. Po to elektromobilis užsiliepsnojo, o šis įvykis sulaukė didelio atgarsio.
Iš karto po mirtinos avarijos „Tesla“ buvo iškelta byla. Dėl visko buvo kaltinama autopiloto sistema, dėl kurios galėjo įvykti susidūrimas.
|
Hariso apygardos 4 nuovados konsteblis Markas Hermanas sakė, kad susidūrimo metu transporto priemonės niekas nevairavo. Įvykių rekonstrukcija tai patvirtino.
Nelaimės vietoje vienas vyras sėdėjo priekinėje keleivio sėdynėje, kitas – gale. Vieno iš aukų šeimos narys pareigūnams sakė matęs, kaip jis užlipo ant galinės sėdynės pradėjus judėti elektromobiliui.
Nacionalinė saugaus kelių eismo administracija ir Nacionalinė kelių eismo saugumo valdyba nedelsdami pradėjo įvykio tyrimą. Bendradarbiaujant su „Tesla“ buvo nustatyta, kad prieš avariją autopiloto sistema nebuvo aktyvuota.
„Tesla“ pažymėjo, kad autopiloto negalima įjungti kelyje, neturinčio ženklinimo. Be to, jei autopilotas padėtų vairuoti automobilį, kažkas turėtų sėdėti vairuotojo vietoje.
„Tesla“ užsidegė po avarijos, kurios nepavyko užgesinti dvi su puse valandos (vaizdo įrašas).
Nacionalinė kelių eismo saugumo valdyba mano, kad avarija įvyko dėl vyrų kaltės. Greičiausiai jie buvo neblaivūs ir judėjimo metu persikėlė į keleivio vietas.
Ekspertai nustatė, kad elektromobilio greitis buvo per didelis. Štai kodėl „Tesla Model S“ užsiliepsnojo netrukus po susidūrimo.